Ahad, 30 Mac 2008

ermm.. flyer takde ke?...

salam ahad kepada kalian... ;)

ada beberapa persoalan yang muncul beberapa hari nih, antaranya ialah pasal tarikh, dan terbaru pasal flyers.. salah satu sebab umum sangsi dengan kesahihan berita yang layar tanchap jadi pada 4hb ni ialah ketidak wujudnya flyers yg slalunya, pada waktu ini dah tersebar di sekitar shah alam dan lokasi² terpilih.. itu tak kira e-flyer yang sepatutnya dah tersebar melalui internet.

sesungguhnya atas alasan kerja harian dan faktor masa, kami tidak dan juga untuk membuat sebarang flyer untuk hebahan umum. PERTAMA KALI BERLAKU! tapi kami tidak menganggap ia sesuatu masalah besar kerna layar tanchap bermula dari hebahan mulut ke telinga (terma mulut ke mulut bunyi pelik di dalam bahasa melayu.. maaf). jadi selagi ada manusia yg buka mulut, dan sedia mendengar, dan kembali ke proses pertama tadi kepada individu lain.. kami hargainya dan kami mengalu-alukannya.

senarai persembahan juga dalam proses untuk diperhalusi. stakat ni hampir 80% sudah pasti. mungkin, kalau masa tidak mencemburui kami, kami akan canang nama performer di post selepas ini.

Jangan Berhenti Senyum,
xx Komiti xx

p/s : tema tanchap kali nih 'dunia / world'.. jadi kod pakaian boleh la disesuaikan dengan tema.. kami tak spesifik, jadi ikutla pemahaman sendiri pun boleh

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns