Jumaat, 29 Ogos 2008

Salam Ramadhan... Masa Untuk Merdekakan Jiwa, Nafsu & Akal

Assalammualaikum....

saya bagi pihak komiti LTSA, ingin mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Meyambut & Beramal Di Bulan Ramadhan Al Mubarak pada semua Muslim & Muslimah di seluruh malaysia dan yang dapat membaca post ini. semoga terbuka hati kita semua untuk beramal dengan lebih kusyu'. Kami juga ingin mengambil kesempatan ini untuk memohon maaf andai kata ada sebarang kesilapan, ketersinggung perasaan, salah kata kepada pengunjung², performer², rakan usahasama dan rakan² sepanjang tahun ini. diharap dengan sifat kemaafan ini akan membuatkan hati kita semua lebih selesa untuk beramal di bulan Ramadhan ini.

Akhir kata, jaga diri kalian, sayangi diri, keluarga dan yang tersayang. Insyallah, kita bertemu lagi di sesi layar tanchap shah alam pada tahun hadapan.

perhatian : kami memang cuti sampai awal tahun, tapi kami tak berhenti kumpul feedback dan inquiries. jika ada, emel kami. terima kasih

2 Comments:

advanc said...

Ramadhan bukan masa untuk merdekakan jiwa, nafsu dan Akal
Tapi Berpuasakan Jiwa, Nafsu & Akal..
apa daa
=D

Layar Tanchap Shah Alam said...

bergantung kepada cara pendekatan setiap individu. selalunya orang akan ckp 'tahan diri dari itu ini'. bunyi nya macam defensif. tapi kali ni kita cuba gerak dgn langkah proaktif... merdekakan diri dari anasir² yg membelenggu dan melemahkan amal kita selama ini. insyallah, ada yang mengerti maksud saya ini

sesungguhnya saya bukan org yg tepat nak berbicara tentang agama dan fahaman, tapi harap ayat saya tidak disalahertikan.

maaf jika tidak bersepandangan, tapi maksudnya masih menuju ke objektif yg sama ;)

salam ramadhan,
-fauzan

 

blogger templates 3 columns